250 wizytowek gratis*

piątek, 14 sierpnia 2009

Mój pierwszy projekt - wizytówka

Wizytówka - niewielki kawałek papieru z danymi kontaktowymi, niby nic wielkiego, a jednak ...

Czy kiedykoliwek poczułeś się niezręcznie w sytuacji, gdy ktoś Ci wręcza wizytówkę, a Ty nie możesz się zrewanżować, bo nie posiadasz własnej?

Wielokrotnie czerwieniłam się z tego powodu, aż w końcu postanowiłam - dość tego, nie mam wizytówki firmowej, ale będę mieć prywatną! Zaczęłam się rozglądać za studiem graficznym, drukarnią, aż trafiłam na forum, gdzie ktoś polecał stronę, na której można zaprojektować wizytówkę samodzielnie. To coś dla mnie - pomyślałam - muszę spróbować! Tak rozpoczęła się moja przygoda z projektowaniem.

Z myślą o tych, którzy nie chcieliby się już nigdy wstydzić z powodu braku wizytówki, krok po kroku wytłumaczę jak można zaprojektować wizytówkę samodzielnie.

Krok1. Wybór szablonu z galerii projektów

Z dostępnej galerii projektów należy wybrać projekt, który będzie szablonem wizytówki. Wybrałam projekt z kategorii projekty graficzne. Dostępne są również projekty biznesowe, prywatne i okazjonalne.


Krok2. Edycja pól tekstowych - wprowadzenie danych

Na szablonie wizytówki zamieszczone są wzorcowe dane. Po kliknięciu w pole tekstowe możliwe jest wprowadzenie własnych danych w miejsce danych wzorcowych.


Krok3. Edycja pól tekstowych - zmiana koloru tekstu

W celu zmiany koloru tekstu wystarczy zaznaczyć wybrane pola tekstowe i w przyborniku pod symbolem pędzla wybrać pożądany kolor.


Krok4. Korekta rozmieszczenia obiektów

Przesunięcie pól tekstowych następuje po ich zaznaczeniu, przytrzymaniu ikonki "Przesuń" i równoczesnym przeciągnięciu obiektu w wybrane miejsce.

Wskazówka: W celu precyzyjnego przesunięcia obiektu na niewielką odległość wystarczy zaznaczyć obiekt i go przesuwać przyciskając klawisze strzałek na klawiaturze (prawo, lewo, dół, góra).


W tych 4 prostych krokach udało mi się stworzyć moją pierwszą wizytówkę, którą posługuję się do dziś.

Nie jest to koniec mojej przygody z projektowaniem, już wkrótce opiszę jak powstawał mój kolejny projekt. Tymczasem czekam na Wasze relacje o perypetiach z projektami i komentarze. :D


Źródło zdjęć: Wykorzystano printscreeny wykonane na stronie www.print24.pl

3 komentarze:

  1. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jeśli chodzi o pierwszy projekt to jak najbardziej jest on w porządku. W sumie kiedy zajmujemy się takimi rzeczami to wato zapoznać się z https://portalclassic.pl/marketing/5-rzeczy-o-ktorych-warto-pamietac-przy-projektowaniu-wizytowki/mgbe_uwnf i właśnie wtedy będziemy wiedzieli jak dobrze możemy zaprojektować nasze wizytówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. W niektórych firmach potrzebne są też specjalistyczne akcesoria i usługi. Warto wiedzieć, gdzie można ich szukać. Tutaj znajdziecie na przykład ofertę firmy Mix Graf: https://mix-graf.pl/ .

    OdpowiedzUsuń

 
Wydrukuj 250 wizytówek GRATIS na www.print24.pl - zapłacisz tylko 39 zł za wysyłkę /opakowanie